Palautukset, vaihdot ja reklamaatiot

Palautukset, vaihdot ja reklamaatiot

Palautukset ja vaihdot

Tuotteilla on täysi 14 vuorokauden vaihto- ja palautusoikeus. Palautettavan tai vaihdettavan tuotteen tulee olla käyttämätön ja muuttumaton sekä ehjässä pakkauksessa.
Mikäli tuote on ehjä ja tilauksen mukainen, palautuksesta ja mahdollisesta vaihdosta peritään normaalit matkahuollon logistiikkakulut. Käytä kuitenkin Matkahuollon palautusnumeroa tai toimita johonkin liikkeeseen. 

Takuut ja vioittuneet tuotteet

Tuotekohtainen takuu määritellään erikseen tuotetiedoissa. Toimituskuluja palautuksesta ja vaihdosta ei tällöin tarvitse maksaa.

Reklamaatiot ja virheelliset toimitukset

Kaikki tilaukseen tai toimitukseen liittyvät reklamaatiot pyydämme lähettämään (7) vuorokauden kuluessa tilauksen vastaanottamisesta asiakaspalveluun.
Toimituskuluja palautuksesta ja vaihdosta ei tällöin tarvitse maksaa.

Tuotteen toimitus takaisin

Pyydämme ystävällisesti ilmoittamaan lähetyksen mukana: 
- Tilaajan nimi ja tilausnumero
- Palautuksen syy
- Vastaavan tuotteen toimitus vaiko rahojen palautus
- Rahojen palautusta varten pyydämme varmistamaan tilinumeron

Vastaanotamme palautukset vain Matkahuollolla tai muuten toimitettuna liikkeeseen!

Aawee JÄMSÄ MH palautusnumero: 9500955
Aawee TAMPERE MH palautusnumero: 9552825
Aawee JYVÄSKYLÄ MH palautusnumero: 9552810

Pakkaathan tuotteen huolellisesti asianmukaiseen kestämään logistiikan takaisin liikkeeseen. 
Palauta tuote lähtökohtaisesti siihen myymälään mistä toimitus on lähetetty, jos et tiedä niin lähetä Jämsään. 

HUOM! ASEIDEN TAI PATRUUNOIDEN TAKAISINTOIMITUS: Lähetä MH palautusnumerolla tai pyydä asiakaspalvelulta erillinen MH koodi jolla voit toimittaa kriittisemmät tuotteet takaisin. 

Käytetyt tuotteet

Käytetyt tuotteet myydään siinä kunnossa kun ne myyntihetkellä ovat. Otathan huomioon että käytetty tuote ei välttämättä vastaa alkuperäistä myyntituotetta, koska tuote on käytetty.

Kaupan ja tilauksen peruminen

Asiakas voi peruuttaa tilauksensa, mikäli toimitus ei ole tapahtunut kohtuullisessa ajassa ennen tilauksen toimitusta. Tilauksen perumisesta tulee ilmoittaa asiakaspalveluun. Yleensä ilmoitamme asiakkaillemme sähköpostilla tai puhelimitse, jos toimitusaika eroaa normaalista.
Aawee Oy pidättää oikeuden tilauksen perumiseen virheellisistä tiedoista, saldoista tai toimituksista johtuen ja palauttaa tällöin rahat asiakkaan tilille. Aawee Oy pidättää oikeuden korjata viallisen tuotteen. Huom! Tilaustuotteiden toimitusaika on arvio. Joidenkin tuotteiden toimitus voi kestää merkittävästi enemmän tietyissä tilanteissa.
Aawee Oy ei vastaa siitä, jos tilauksen toimitus estyy, vaikeutuu tai myöhästyy. Aawee Oy vaikutusmahdollisuuksien ulkopuolella olevasta seikasta, kuten sodasta, luonnonmullistuksesta, vienti- tai tuontikiellosta, viranomaisen päätöksestä, yleisen liikenteen häiriintymisestä tai muusta vastaavasta Aawee.fi-verkkokaupan toimintaa vaikeuttavasta tai estävästä toiminnasta.